دلم خییییییلی برات تنگ شده عزیزی


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                                                                                               وقتی امروز با چشمان خالی ام از پنجره به بیرون نگاه کردم

جز تکرار دیروز چیزی نبود

اما چیزی چشمانم را پر کرد

چیزی به تقدس همه پاکی ها

چیزی که گواه می داد امروز با دیروزم یکی نیست

با تمام وجودم حسش کردم

یاد کسی که همه وجودم بود

و یاد او بود که چشمانم را پر از قطره های عشق کرد

چیزی در دلم فریاد می زد

با این که دیروز گذشت با همه دلتنگی

اما امروز

دلتنگ تر از دیروزم.. دوسسسسست دارم عشقققم
 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
فقط واسه عشقم

نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت10:17---1 تير 1391
سلام فرزانه ی عزیزم.
از نظراتی که دادی ممنون من شما رو لینک کردم دوست عزیز
باز هم به من سر بزنید .
با درود فراوان باران


حرفهایی برای نگفتن
ساعت2:26---26 خرداد 1391
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

ولی جالب اینجاست ٬ تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی

ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام


maryamjoon
ساعت20:52---25 خرداد 1391
eshghet kie?
>پاسخ:bebakhshid shoma?manzureto motevaje nemisham ke porsidi eshghet kie!!!!adrese webetam nazashti.e.mailetam doros naneveshti....
پاسخ:bebakhshid shoma?manzureto motevaje nemisham ke porsidi eshghet kie!!!!adrese webetam nazashti.e.mailetam doros naneveshti


محمد حسین
ساعت14:34---25 خرداد 1391
سلام اجی ببخشید سر نزدم گرفتار بودم وقت نکردم بازم ببخشید خیلی وبت با مطالبت قشنگن

sasa
ساعت22:55---24 خرداد 1391
رمزززززززز؟؟؟؟؟/
پاسخ:shomaaaaaaaaaaaaaaa????????????????????


mitra
ساعت19:28---24 خرداد 1391
khahesh mikonam golam

رها
ساعت17:27---23 خرداد 1391
عشق را سرودم بي قافيه ، بي رديف

تنها به معنايش مي انديشيدم

كه آن هم با جدايي بي معنا شد

عمق فاجعه را درياب؟!!!!

وبت عاليه. ب منم سربزن


sahar&shahab
ساعت8:58---21 خرداد 1391
سلام عزیزم.فرزانه جون من کجا ازت ناراحتم آخه؟پستات حرف نداره.ایشاله که همیشه شادوخوشبخت باشی.شهاب هم سلام میرسونه

sara
ساعت18:50---20 خرداد 1391
نمیدآنَمـــ چَند روزے استــ حرفهآیَمــ بهـ جآے اینکهـ از گلویَمـ ـ بیآىَد



از چشمآمــ میـ آیَد



شور استـــ طَعمــ نبودَنَتــــ
پاسخ:ajiiiiiii gole khodamiiiiiiiiiiiii...khosh umadi dobare azizam


maria
ساعت8:58---20 خرداد 1391
to ke eshgheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeee maniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii azizam

sahar
ساعت23:18---19 خرداد 1391
ایشالااااااااااااممنون عزیز دلم

sahar
ساعت18:30---19 خرداد 1391
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی

مسعود
ساعت15:26---18 خرداد 1391
salam abji
chand rozi bod internetam moshgel dasht kheili az site haro ham baz nemikard sharmandam nashod biam

montazere matalebe jadidet hastim bade emtehanat

inshalah ke movafagh bashi dar hame karhat makhsosan emtehanat ke alan vaghteshe
va khoshhalam ke az mataleb khoshet omade


maria
ساعت9:10---17 خرداد 1391
salam azizam ishala ke movafagh bashi tu hameye emtehanat

noe barnameha fargh dare baham golam

manam delam tang bud barat asalam


maria
ساعت11:57---16 خرداد 1391
salam asale man khubi azizam

nabudam chand ruz raftam esterahat


shahin
ساعت12:55---15 خرداد 1391
slm farzaneh jan
webe gashangi dari
va matalebesho khoondam
jaleb bood
be manam sar bezani
ba ejazat linket mikoonam


مهدی
ساعت21:07---13 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,| 20:28|من|

MiSs-A